Předváděcí vozidlo DAF XD 450 FAN – 6×2 hákový nosič kontejnerů HIAB HOOKLIFT – MULTILIFT 18 t

Číslo nabídky:
Značka a typ: Předváděcí vozidlo DAF XD 450 FAN – 6×2 hákový nosič kontejnerů HIAB HOOKLIFT – MULTILIFT 18 t
Rok výroby: 2023
Najeto: 800 km
Cena: 3.790.000 Kč bez DPH
Motor - výkon: 330 kW - 449 k Motor MX - 11
Motor - emise: Euro 6
Převodovka: Automatická převodovka TraXon, 12 stupňů
Kabina - typ: denní
Kabina - barva: Bílá E1980WHTE
Kabina - výbava:

Přehled vozidel XD 450 FAN 6X2
Verze kabiny Day Cab
Boční límce Bez bočních límců
Barva kabiny E1980WHTE
Sedadlo řidiče Sedadlo řidiče: Luxury Air
Provedení s horním lůžkem Bez horního lůžka / bez nosiče zavazadel
Bezpečnostní předpisy Bez bezpečnostních předpisů
Přední náprava Přední: 8,00 t, parabolické, 165N
Pneumatiky od výrobce Goodyear
Pneumatiky, nápravy fr1 nebo fr F1,315/80R22.5GO KMAXS2 156/150 L Steering CBA
Pneumatiky, poháněná nápr. re2 nebo R2,385/65R22.5GO KMAXS2 160/000 K Steering BBA
Náhradní pneumatika SP,315/80R22.5GO FMAXD2 156/150 L Traction BCA
Motor Motor MX-11, 330 kW / 449 k. Ozn. kabiny: 450
Emise výfukových plynů Emise výfukových plynů Euro 6
Provedení převodovky Automatická převodovka TraXon, 12 stupňů
Převodovka 12stupňová převod. TraXon 12TX2210 DD, 16,69–1,00
Převodový poměr zadní nápravy Převodový poměr zadní nápravy 3,08
Typ odlehčovací brzdy Motorová brzda MX
Rozvor kol / zadní převis Rozvor 3,80 m / zadní převis 2,05m
Rozložení dílů podvozku Standardní umístění komponent
Poloha vyústění výfuku Trubka výfuku, vodorovná, nízká
Umístění palivové nádrže Palivová nádrž levá
Celková hmotnost vozidla (CHV) . max. CHV 28.000ákg
Celková hmotnost soupravy (CHJS) zařízením související max. CHJS . max. CHJS 80.000 kg
Záruka Záruka Plus – vozidlo 2 roky, bez limitu

Specifikace DAF XD 450 FAN 6X2

Kabina - exteriér - Day Cab.
- Bezúdržbové 4bodové mechanické odpružení kabiny s integrovanými tlumiči odpružení.
- Pevný první vstupní schůdek kabiny s protiskluzovým vzorem.
- LED světlomety a mlhová světla montovaná na nárazník.
- Dvojreflektorové svŤtlomety s nárazuvzdornÇm sklem Lexan.
- Kužel předního světlometu pro pravostranný provoz.
- Volitelná jsou světla LED pro denní svícení, integrovaná do jednotek světlometů. SVÍTÍ, když je motor v chodu.
- Spínač na přístrojové desce a kabeláž včetně konektorů A229 a A230 pro snadnou montáž dvou pracovních světel LED na zadní stěnu kabiny. Obě pracovní světla jsou dodávána samostatně.
- Dva výstražné majáky LED na střeše kabiny.
- Černá klika dveří a okolí kliky dveří. Hladká boční stěna kabiny je v barvě kabiny.
- Přední sklo z laminovaného dvouvrstvého bezpečnostního skla.
- Okno s jednoduchým zasklením v zadní stěně kabiny.
- Přídavné spodní okno ve dveřích na straně spolujezdce.
- Temperované, jednovrstvé bezpečnostní sklo.
- HlavnÌ zrcátko a zrcátko se širokým zorným úhlem.
- Kamerový systém DAF Corner View nahrazuje přední zrcátko a obrubníkové zrcátko. Systém se skládá z tenké kamery Corner View, umístěné těsně pod čelním sklem na straně spolujezdce, a z displeje namontovaného na A-sloupku uvnitř kabiny. Kamera nabízí širší zorné pole a zlepšenou aerodynamiku vozidla.
- Centrální zamykání dveří s funkcí kontroly vnějšího osvětlení. Obsahuje 1 jednotku dálkového ovladače s integrovaným skládacím trnem s vystřelovacím mechanismem.

Aerodynamika - Přední spodní provedení podvozku: vysoký. Z důvodu výšky podvozku je viditelný nosník přední ochrany proti podjetí.

Barvy - Barva kabiny: E1980WHTE
- Černé kryty zrcátek.
- Šedá barva podvozku.
- Barva panelu světlometu: Krystalická bílá.
- Barva nárazníku: Krystalická bílá.

Kabina - interiér - Levostranné řízení.
- Volant s koženou povrchovou úpravou
- Barva obložení interiéru kabiny: varianta Luxury se skládá ze světlé barvy vnitřního obložení na střeše a střešní konzole. Panely dveří a část pod palubní deskou jsou šedé.
- Povrchová úprava přístrojové desky: Vision – palubní deska klesá směrem k čelnímu sklu, aby bylo lépe vidět na silnici. Středová část má vodorovné provedení, které lze využít k různým účelům.
- Dekorace interiéru kabiny: Hexagon. Akcenty budou mít černou barvu.
- Měkká tkanina na dveřích.
- Čalounění stěn kabiny s vnitřní vrstvou pohlcující zvuk.
- Vzduchem odpružené sedadlo řidiče – Luxury Air. S vysokým opěradlem a nastavitelnou ramenní opěrkou. Dvoustupňové vyhřívání sedadla. Čalounění potahu sedadla Habsburg, čalounění opěrek Cornivus a čalounění lemů Habsburg Uni.
- Nastavitelné loketní opěrky na obou stranách sedadla řidiče.
- Sedadlo řidiče je připevněné k podlaze kabiny.
- Sklopné sedadlo spolujezdce v provedení cinema. Materiál potahu: látka.
- Nastavitelná loketní opěrka na obou stranách sedadla spolujezdce.
- Sedadlo spolujezdce je připevněné k podlaze kabiny.
- Bezpečnostní pásy černé.
- Vysouvací stolek na přístrojové desce, v horní části středové konzoly.
- Úložná přihrádka ve středové konzole přístrojové desky.
- Halogenové osvětlení interiéru.
- Automatická regulace teploty (ATC) a klimatizace. Funkce ATC automaticky udržuje v kabině teplotu, která byla zvolena řidičem.
- Elektrické otevírání oken.
- Napájení příslušenství 12 V/20 A a 24 V/5 A.
- Dálkové ovládání ECAS s osvětlenými tlačítky pro různé funkce, včetně čtyř tlačítek paměti pro předem nastavené výšky podvozku.

Komunikační a management jízdy - Kabeláž a konektory v blízkosti pojistkové a reléové desky pro snadnou instalaci univerzálního systému FMS (Systém správy vozového parku), který umožňuje načtení informací definovaných v normě FMS výrobce vozidla.
- Digitální (chytrý) tachograf VDO DTCO s přijímačem globálního systému satelitní navigace (GNSS) a speciální komunikační jednotka s krátkým dosahem (DSRC), splňující předpis Dodatku 1C EU týkající se tachografů.
- Nastavení omezovače rychlosti pro tempomat 85 km/h. Plynový pedál 85 km/h se zapnutou funkcí Eco; 90 km/h s vypnutou funkcí Eco.
- DAF Infotainment System: Luxury Plus – obsahuje přídavný 10.1' dotykový displej pro účely audiosystému a informačního a zábavního systému, včetně navigace pro nákladní vozidla prostřednictvím navigační aplikace DAF a weblinku. Do systému je integrováno rádio FM/DAB/DAB+ a také funkce streamování přes rozhraní USB a Bluetooth. Systém reproduktorů Luxury se skládá z pěti reproduktorů: Dva basové reproduktory v panelech dveří (jeden na každé straně), dva výškové reproduktory na A-sloupcích a širokopásmový reproduktor ve středu palubní desky.
- Standardní antény: Rádiové frekvence AM/FM/DAB/DAB+, 2x celulární pro použití mobilní telefony, GNSS pro účely určování polohy. Extra: Anténa pro CB.
- ACC (adaptivní tempomat) s funkcí FCW (Forward Collision Warning) a AEBS-3 (AEBS: pokročilý nouzový brzdový systém, Advanced Emergency Braking System) Pomocí adaptivního tempomatu lze udržovat nastavenou vzdálenost od provozu vpředu. Bezpečnostní systémy FCW a AEBS přispívají ke snížení dopadu srážky v zadní části vozidla tím, že upozorní řidiče a v případě potřeby aktivují brzdy.
- Výkonnostní asistent řidiče (DPA). Interaktivní program na podporu řidiče při dosahování nákladově efektivního stylu jízdy. Informace DPA se zobrazují na 5palcovém plnobarevném displeji TFT na přístrojové desce.

Bezpečnost a zabezpečení - Systém varování při opuštění jízdního pruhu má zabránit neúmyslnému vyjetí z jízdního pruhu v důsledku únavy nebo rozptýlení řidiče a usnadnit jízdu za snížené viditelnosti.
- Systém elektronického ovládání stability vozidla (VSC) pro zvýšení aktivní bezpečnosti jízdy. Zvýšená směrová stabilita (nedotáčivé a přetáčivé zalomení vozidla) a přídavná ochrana proti překlopení.
- Zvukové znamení při couvání s deaktivačním spínačem.
- Základní imobilizér motoru.

Odpružení a nápravy - Přední náprava typu 165N, s přesazením 70 mm. Odpružení pomocí parabolických listových pružin, včetně tlumičů a stabilizátoru. Maximální zatížení 8,0 tun.
- Poháněná zadní náprava a nepoháněná řízená zadní vlečená náprava s elektronicky řízeným vzduchovým odpružením, včetně tlumičů a stabilizátoru. Poháněná zadní náprava typu SR1344 s jednoduchou redukcí a 4 vzduchovými pružinami. Vlečená náprava se 2 vzduchovými měchy. Max. zatížení skupiny: 20,0 t.
- Zatížení vlečené nápravy 8,0 t.
- Sledování zatížení nápravy: vypočítává a zobrazuje zatížení náprav tahače a přívěsu (pokud je přívěs vybaven systémem EBS a snímáním zatížení náprav). Zatížení nápravy na listově odpružené přední nápravě vozidla s podvozkem se nezobrazí.
- Omezovač zatížení nápravy 11,5 t.
- Parabolické přední odpružení pro přední nápravu typu 165N nebo 183N s 30mm výplňovou vložkou (za podmínek střední jízdní výšky).
- Zvedací zařízení pro řízenou zadní vlečenou nápravu.
- Ruční ovládání slouží ke zvedání vodicí a/nebo vlečené zadní nápravy či náprav pomocí spínače za předpokladu, že je zatížení nápravy na poháněné nápravě nebo nápravách je nižší než maximální hodnota.

Ráfky a pneumatiky - Přední náprava(-y): rozměr pneumatik 315/80R22,5, rozměr kola 22,5 x 9,00.
- Hnaná zadní náprava (nápravy): rozměr pneumatik 315/80R22,5, rozměr kola 22,5 x 9,00.
- Vlečená náprava: rozměr pneumatik 385/65R22,5, rozměr kola 22,5 x 11,75.
- Náhradní: rozměr pneu 315/80R22,5, rozměr kola 22,5 x 9,00.
- Dodavatel Goodyear.
- Ocelové disky kol, stříbrošedé.
- Ochranné kryty kol chromované s logem DAF ve střední části.
- Přední náprava: rozměr pneumatiky 315/80R22,5, Goodyear typ KMAXS2, index zatížení 156/150, index rychlosti L, použití Řízená náprava – regionální provoz. Štítek pneumatiky: valivý odpor C – přilnavost na mokré vozovce B – hluk 71 dB (A), kategorie A.
- Hnaná zadní náprava: rozměr pneumatiky 315/80R22.5, Goodyear typ KMAXD2, index zatížení 156/150, index rychlosti L, použití Poháněná náprava – regionální provoz. Štítek pneumatiky: valivý odpor D – přilnavost na mokré vozovce C – hluk 72 dB (A), kategorie A.
- Vlečená náprava: rozměr pneumatiky 385/65R22.5, Goodyear typ KMAXS2, index zatížení 160/000, index rychlosti K, použití Řízená náprava – regionální provoz. Štítek pneumatiky: valivý odpor B – přilnavost na mokré vozovce B – hluk 70 dB (A), kategorie A.
- Náhradní kolo: rozměr pneumatiky 315/80R22.5, Goodyear typ FMAXD2, index zatížení 156/150, index rychlosti L, použití Poháněná náprava – dálkový provoz. Štítek pneumatiky: valivý odpor B – přilnavost na mokré vozovce C – hluk 73 dB (A), kategorie A.

Poháněcí soustava - Motor MX-11, 6válcový naftový motor, s vícekrokovým točivým momentem, 10,8 l. Výkon 330 kW (449 k) při 1600 ot./min. Maximální točivý moment 2350 Nm při 900 - 1125 ot./min.
- Emise výfukových plynů Euro 6.
- Eko. výkonnost: nastavení ovládání rychlosti vozidla v režimu Eco je zaměřeno na spotřebu paliva a ovladatelnost. Nastavení pro úsporu paliva, které se vybere automaticky, lze dočasně vypnout stisknutím tlačítka Eco. Tím se zvýší výkon vozidla.
- Vypnutí motoru z volnoběhu, po 5 minutách.
- Automatická převodovka TraXon, 12 stupňů.
- Automatická převodovka s přímým záběrem TraXon 12TX221, poměr 16,69–1,00, 12 rychlostí.
- Režim výzvy k pohybu řízený brzdovým pedálem: v tomto režimu se vozidlo začne pomalu pohybovat bez sešlápnutí plynového pedálu.
- Pomocné trakční zařízení 13,0 t.
- Software automatizované převodovky optimalizovaný pro terénní aplikace včetně funkce Rock-free. Spínače volby na přístrojové desce pro jízdu po silnici nebo v terénu a také pro funkci Rock-free.
- Převodový poměr zadní nápravy 3,08.
- Poháněná zadní náprava s mechanickou uzávěrkou diferenciálu.
- Systém ASR (protiprokluzový systém) zabraňuje prokluzování hnaných kol při akceleraci při rozjíždění a pomáhá udržovat stabilitu vozidla na kritických površích vozovky.

Brzdový systém - Motorová brzda MX. Hydraulicky ovládaná kompresní brzda integrovaná ve skupině vahadla ventilu. Motorová brzda MX Engine Brake funguje současně s výfukovou brzdou, čímž přispívá k vysoké kombinované brzdné síle dostupné již od nízkých otáček.
- Pneumatické ovládání parkovací brzdy.
- Dvouválcový vzduchový kompresor s vyhřívanou sušičkou a ekonomickým režimem.
- Kotoučové brzdy s vnitřním chlazením vpředu i vzadu. Dvouokruhová brzdová vzduchová soustava s elektronickým systémem EBS.

Podvozek - Rozvor 3,80 m / zadní převis 2,05m.
- Výška podélníku 260 mm, tloušťka 7,0 mm. Vnitřní výztuha přední strany.
- Standardní umístění komponent podvozku.
- Vodorovné vyústění výfuku na straně jednotky DPF/SCR přes výfukový difuzor.
- Vyústění výfuku vpravo.
- Jednotka EAS na pravé straně podvozku; vodorovná skříň akumulátoru a nádrž kapaliny 45litrová nádrž kapaliny AdBlue(R) umístěná na levé straně.
- Vzduchojemy ocelové.
- 340litrová hliníková palivová nádrž na levé straně, výška 620 mm.
- Palivová nádrž na levé straně podvozku.
- Přední ochrana proti podjetí (FUP) podle směrnice EU 2000/40/EEC.
- Zadní ochrana proti podjetí
- Zástěrky v blatnících podle směrnice 91/226/EEC.
- Držák náhradního kola pravá strana.
- Provizorní držák zadních svítilen.
- Zadní svítilna s diodami LED.

Tažné zařízení - S typovou tabulkou související varianta s tažným zařízením do max. povolené CHJS.
- Příčník se závěsným zařízením pro přívěs Rockinger: Hodnota D 200 kN, hodnota Dc 140 kN, hodnota V 90 kN, hodnota S 1000 kg.
- Vzduchová přípojka přívěsu se spojkou typu äpalmô.
- Elektrická přípojka přívěsu 24 V s 15pinovou koncovkou Vozidla jsou taktéž vybavena přídavnou 7kolíkovou zásuvkou pro připojení systému EBS přívěsu/návěsu.

Nástavby a přípravy pro nástavby - Analogové signály a výstrahy nástavby.
- Příprava pro spínače z poprodejního trhu, která poskytuje Obecný aplikační konektor, poskytuje aplikační konektor v podvozku (A212) a kabelový svazek mezi tímto aplikačním konektorem a zadním modulem podvozku.
- Přípojka pro funkce sběrnice CAN J1939 (podvozek: A218; kabina: A225).
- Aplikační konektor na podvozku (A218). Rezervní kabeláž k přístrojové desce a střešní konzole.
- Konektor přídavného osvětlení na podvozku.
- Volně ložené kabelové svazky s obrysovými světly typu LED.
- Rám podvozku připraven pro standardní aplikace.
- Připevnění nástavby BAM 1, konzoly typu B.

Pohon pomocných zařízení (PTO) - První pomocný hřídel typu NH/4c na pravé straně předlohy převodovky. Převodový poměr 32/25, přímý pohon čerpadla.

Napájení - Alternátor 150 A, akumulátory 2 x 175 Ah.

CHV a CHJS - S hmotností podvozku související technická max. CHV 28 000 kg.
- S tažným zařízením související max. CHJS 80 000 kg.
- S hnací soust. souv. max. CHJS 50 000 kg, třída 3.
- Typový štítek standardní.

Podmínky provozu - Standardní úroveň hlučnosti.
- Izolace kabiny vhodná pro mírné klimatické podmínky: počasí zůstává v přijatelných mezích.
- Maximální okolní teplota 38 stupňů.
- Vyhřívaný předřazený palivový filtr.
- Sání vzduchu vpředu, pod kabinou.
- Kryt pod chladičem, aby ventilátor chladiče nefoukal prach do prostoru.

Servis a údržba - Záruka Plus – Vozidlo, postará se po dobu 2 let o celé vozidlo (s výjimkou skutečně opotřebených součástí), bez omezení kilometrů a se zárukou 1 rok na poruchu.
- Servis ITS.
- Standardní interval servisu.

Dodání vozidla - Schválení vozidla jako celku (WVTA).
- Zvedák.
- Standard sada nářadí se skládá z těchto položek: 750mm ovládací páka, 30/32mm klíč na matice kola, 30mm nástrčkový klíč, přibližně 800 mm dlouhá torzní trubka, 24/27mm stranový klíč, hvězdicový klíč T20 a T30/T45 a spojka pro tažné zařízení s otočným čepem.

Potřeby zákazníka


Nástavba - typ: HÁKOVÝ NOSIČ MULTILIFT ULTIMA 18 S. 56
Nástavba - popis:

Technické údaje - Ultima 18 S 56 Multilift

• Modelová řada ULTIMA představuje sérii nosičů kontejnerů, které mají extrémně nízký úhel zdvihu, a to i v případě, že jsou současně v činnosti funkce posouvání a vyklápění.
• Písmeno S označuje typ hákového mechanismu. Z = posuvný a zalamovací hákový mechanismus. Typ S = posuvný hákový mechanismu. Typ T = zalamovací hákový mechanismus.
• Číslo 18 označuje nosnost (v tunách).
• Číslo 53 udává základní informaci o vzdálenosti středu háku os osy rolen nosiče „G“. Přesná délka nosiče se uvádí v milimetrech. U zařízení Multilift ULTIMA 18 S.53 je délka nosiče G 5360 mm.
• Barva nosiče – RAL 9005 černá

Technické vybavení NK Multilift ULTIMA 18 S.53
Hákový nosič kontejnerů Multilift ULTIMA 18 S.53, který je předmětem cenové nabídky, je konfigurován v následujícím technickém provedení:

Ovládací systém:
 Ovládací systém PLC - programovatelný logický systém
 Ovládání pomocí joysticku včetně prodlužovacího 10 m kabelu (ovládání z kabiny elektrohydraulické, dvourychlostní) a nouzové ovládání (vnější)
 Vestavěná diagnostika indikující vadné části, u nichž příčinou závady bylo mechanické poškození
 Rádiové ovládání

Základní funkce, standardní výbava:
 Barva RAL 9005 černá se zinkovým primerem
 Počítadlo moto-hodin
 Hydraulické zámky vzadu – vnější/vnitřní
 Ovládání z kabiny - joystickem - blokování funkcí proti nepovoleným manipulacím
 Nouzové vnější ovládání včetně klíče a servisní tyče pro zajištění nosiče
 Tlumení chodu před dosednutím
 NOT-AUS STOP tlačítko, Akustická signalizace při manipulaci s nosičem
 Opěrný válec

Přídavné funkce:
 Snížení tření - funkce snížení tření je dodatečná funkce, která automaticky posouvá hlavní válec natolik vpřed, aby se kontejner zdvihl ze svých podpěr. Díky tomu se kontejner pohybuje na rolnách středního rámu a na zadních rolnách, a tím se minimalizuje tření mezi kontejnerem a podpěrami. Funkce se aktivuje vždy, když se hákové rameno posune vpřed nebo vzad.
 Automatické sekvenční ovládání (3 kroky, 1 funkce) - díky této funkci se nakládání nebo skládání kontejneru odehraje jedním ovládacím pohybem.
 Vysoká rychlost skládání a nakládaní kontejneru včetně bezpečnostního systému (ochrany) při koncových polohách – funkce vysoké rychlosti je třetí nastavení rychlosti hákového nosiče, které doplňuje dvě standardní rychlosti. Tato poslední funkce umožnuje kontrolované skládání prázdných nebo lehce naložených kontejnerů přibližně o třetinu rychleji než standardní zařízení.
 Vysoká rychlost vyklápění kontejneru
 Vysoká rychlost spouštění kontejneru
 FlexVision - se skládá ze 3 kamer, pokročilého 7“ displeje a funkce Hooklift Assist (zobrazení couvací kamery). Zahrnuje dotykový displej. Zobrazuje polohu nosiče, zámky, otáčky, varování, diagnostické zprávy, indikátor servisu.
 Indikativní systém vážení - vážicí systém integrovaný do vlastního systému nosiče kontejneru, který váží náklad během nakládacího procesu a indikuje hmotnost nákladu s přesností ± 2%.
 Automatické zastavení háku v přednastavené výšce v zadní poloze
 Ochrana zařízení při nakládání kontejneru na vlek

Příslušenství dodávané k nosiči:
 Montážní sada
 Hydraulické pístové čerpadlo SAP 084
 Hydraulická olejová nádrž 150 L s vysokotlakým filtrem
 2 x pracovní světlo

Dokumentace dodávaná k nosiči:
 Protokol o provedené zkoušce po montáži, Prohlášení o shodě - CE
 Návod k obsluze (v českém jazyce)

Technická specifikace Hiab Multilift ULTIMA 18 S.53

Základní technické parametry:
Nosnost nosiče 18 tun
Délka kontejneru vnitřní 4.500 – 6.400 mm
Úhel sklopení 52°
Max. pracovní tlak 30 MPa
Hmotnost nosiče 1.960 kg
Výška instalace 230 mm
Max. vzdálenost ramene od osy rolen 5.360 mm
Horizontální posun 1.100 mm


Další výbava:

Bližší informace u Vašeho regionálního prodejce



Foto:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V případě zájmu či potřeby bližších informací nás kontaktujte

Vaši prodejci:

Pospíšil Robin
Prodejce použitých vozidel
Mobil: +420 724 558 181
e-mail: r.pospisil@trucktrade.cz
Hrabal Milan
Prodejce použitých vozidel
Mobil: +420 606 712 734
e-mail: m.hrabal@trucktrade.cz

Kontaktujte TRUCK TRADE

DAF logo on dealer building

Chcete vědět víc? Pro prodejce DAF bude potěšením vám sdělit vše, co chcete vědět o produktech a službách společnosti DAF.

Kontaktní formulář