DAF XFc 480 FAD 8×4 Třístranný sklápěč – předváděcí vozidlo

Číslo nabídky: D0614079 / Z230048
Značka a typ: DAF XFc 480 FAD 8×4 Třístranný sklápěč – předváděcí vozidlo
Rok výroby: 2023
Najeto: 500 km
Cena: 3.999.000 Kč bez DPH
Motor - výkon: 355 kW / 480 k
Motor - emise: Euro 6
Převodovka: ZF Traxon 12 st. automat
Kabina - typ: denní
Kabina - barva: Bílá E1980WHTE
Kabina - výbava:

Přehled vozidel XFC 480 FAD 8X4 Podvozek DEMO 8x4 -
ochrana proti podjetí - nárazník
Verze kabiny ................................................ .................................................................................. Day Cab
Boční límce .................................................. ................................................................... Bez bočních límců
Barva kabiny ................................................ ........................................................................... E1980WHTE
Sedadlo řidiče .............................................. ........................................................ Sedadlo řidiče: Luxury Air
Provedení s horním lůžkem ........................... ................................. Bez horního lůžka / bez nosiče zavazadel
Bezpečnostní předpisy .................................. ........................................................... Hlavní spínač podvozku
Přední náprava ............................................. ........................................ Přední: 2× 8,00 t, parabolické, 167N
Pneumatiky od výrobce ................................. ................................................................................ Goodyear
Pneumatiky, nápravy fr1 nebo fr .................... ........ F1,385/65R22.5GO OMTSHL 164/000 K Steering CBB 3P
Pneumatiky, poháněná zadní náprava .......... ............... R1,315/80R22.5GO OMTD 156/150 K Traction DBB
Náhradní pneumatika .................................... ................................................................. SP, není použitelné
Motor ........................................................... .......................... Mot. MX-13, 355 kW / 483 k. Ozn. kabiny: 480
Emise výfukových plynů ................................ ................................................ Emise výfukových plynů Euro 6
Provedení převodovky .................................. ............................. Automatická převodovka TraXon, 12 stupňů
Převodovka .................................................. ............. 12st. převod. TraXon 12TX2610 OD, poměr 12,92-0,77
Převodový poměr zadní nápravy .................... ....................................... Převodový poměr zadní nápravy 3,76
Typ odlehčovací brzdy .................................. ................................................................. Motorová brzda MX
Rozvor kol / zadní převis ............................... ......................................... Rozvor 5,05 m / zadní převis 1,65m
Rozložení dílů podvozku ............................... ............................................... Standardní umístění komponent
Poloha vyústění výfuku ................................. .............................................. Trubka výfuku, vodorovná, nízká
Umístění palivové nádrže .............................. ................................................................. Palivová nádrž levá
Sátyp. tab. souv. tažné zaříz. či samost.
varianta ........................................................
....................... S typ. tab. souv. var. s taž. zaříz. do max. CHJS
S hmot. podv. souv. celková hmotnost vozidla
(CHV) ..........................................................
....................... S hmot. podv. souv. tech. max. CHV 35á000ákg
S tažným/spoj. zařízením související max.
CHJS ...........................................................
....................... S taž./spoj. zaříz. souvis. max. CHJS 80 000 kg
Záruka ......................................................... ............................... Záruka Plus – vozidlo – 2 roky – bez limitu

Specifikace XFC 480 FAD 8X4 Podvozek DEMO 8x4- ochr. pro
podjetí
Kabina - exteriér
- Luxusní kabina Day Cab s bezkonkurenční aerodynamikou pro jízdu s
nízkou spotřebou paliva a nízkými emisemi CO2. Veliké a hluboko
posazené čelní sklo, zakřivené po stranách, v kombinaci s velkými
bočními okny, nabízí řidiči nepřekonatelný přímý výhled a zvyšuje tak
bezpečnost silničního provozu. Délka kabiny: 2030 mm, šířka kabiny:
2500 mm. Počet vstupních schůdků kabiny: 3.
- Prov. přední části podvozku: robustní; poskytuje vyčnívající třídílný
ocelový nárazník s integrovanými mlhovými světly, ochrannou desku
chladiče, ocelovou ochranu proti podjetí vpředu a černé pruhy mřížky.
- Bezúdržbové 4bodové mechanické odpružení kabiny s integrovanými
tlumiči odpružení.
- Pevný první vstupní schůdek kabiny s protiskluzovým vzorem.
- LED světlomety a mlhová světla montovaná na nárazník.
- Dvojreflektorové svŤtlomety s nárazuvzdornÇm sklem Lexan.
- Kužel předního světlometu pro pravostranný provoz.
- Volitelná jsou světla LED pro denní svícení, integrovaná do jednotek
světlometů. SVÍTÍ, když je motor v chodu.
- Spínač na přístrojové desce a kabeláž včetně konektorů A229 a
A230 pro snadnou montáž dvou pracovních světel LED na zadní
stěnu kabiny. Obě pracovní světla jsou dodávána samostatně.
- Dva výstražné majáky LED na střeše kabiny.
- Černá klika dveří a okolí kliky dveří. Hladká boční stěna kabiny je v
barvě kabiny.
- Přední sklo z laminovaného dvouvrstvého bezpečnostního skla.
- Temperované, jednovrstvé bezpečnostní sklo.
- HlavnÌ zrcátko a zrcátko se širokým zorným úhlem.
- Kamerový systém DAF Corner View nahrazuje přední zrcátko a
obrubníkové zrcátko. Systém se skládá z tenké kamery Corner
View, umístěné těsně pod čelním sklem na straně spolujezdce, a
z displeje namontovaného na A-sloupku uvnitř kabiny. Kamera
nabízí širší zorné pole a zlepšenou aerodynamiku vozidla.
- Centrální zamykání dveří s funkcí kontroly vnějšího osvětlení.
Obsahuje 1 jednotku dálkového ovladače s integrovaným skládacím
trnem s vystřelovacím mechanismem.
Barvy
- Barva kabiny: E1980WHTE
- Černé kryty zrcátek u kabiny v barvě Krystalická bílá.
- Šedá barva podvozku.
- Barva panelu světlometu: Krystalická bílá.
- Barva nárazníku: šedá.
Kabina - interiér
- Levostranné řízení.
- Černý volant s povrchem äsoft gripô.
- Barva obložení interiéru kabiny: varianta Luxury se skládá ze světlé
barvy vnitřního obložení na střeše a střešní konzole. Panely dveří a
část pod palubní deskou jsou šedé.
- Povrchová úprava přístrojové desky: Vision – palubní deska klesá
směrem k čelnímu sklu, aby bylo lépe vidět na silnici. Středová část
má vodorovné provedení, které lze využít k různým účelům.
- Dekorace interiéru kabiny: Hexagon. Akcenty budou mít černou
barvu.
- Měkká tkanina na dveřích.
- Čalounění stěn kabiny s vnitřní vrstvou pohlcující zvuk.
- Vzduchem odpružené sedadlo řidiče – Luxury Air. S vysokým
opěradlem a nastavitelnou ramenní opěrkou. Dvoustupňové
vyhřívání sedadla. Čalounění potahu sedadla Habsburg,
čalounění opěrek Cornivus a čalounění lemů Habsburg Uni.
- Područka u sedadla řidiče.
- Sedadlo řidiče je připevněné k podlaze kabiny.
- Sklopné sedadlo spolujezdce v provedení cinema. Materiál potahu:
látka.
- Sedadlo spolujezdce je připevněné k podlaze kabiny.
- Bezpečnostní pásy černé.
- Vysouvací stolek na přístrojové desce, v horní části středové
konzoly.
- Otevřený úložný prostor ve středové konzole.
- Záclony pro čelní sklo a boční okna. Včetně závěsů pro volitelná
boční a zadní okna, pokud jsou specifikována.
- LED vnitřní osvětlení kabiny se skládá mj. ze dvou velkých LED
osvětlovacích jednotek ve stropě kabiny, které nabízejí osvětlení
celé kabiny, stmívatelného červeného osvětlení pro noční jízdu a
samostatných bodových světel pro řidiče a spolujezdce.
- Ovládání klimatizace kabiny automaticky ovládá teplotu v kabině,
ventilátor, rozvod vzduchu a klimatizaci
- Čerpadlo zbytkového tepla.
- Střešní okno s elektrickým ovládáním.
- Elektrické otevírání oken.
- Napájení příslušenství na přístrojové desce: 2x 12 V / 5 A a jeden
konektor USB-A v malé úložné přihrádce ve středové konzole.
Komunikační a management
jízdy
- Kabeláž a konektory v blízkosti pojistkové a reléové desky pro
snadnou instalaci univerzálního systému FMS (Systém správy
vozového parku), který umožňuje načtení informací definovaných v
normě FMS výrobce vozidla.
- DAF Connect je fleet management system, který podává informace o
relevantním vozidle, řidiči a poloze.
- Nastavení omezovače rychlosti pro tempomat 85 km/h. Plynový pedál
85 km/h se zapnutou funkcí Eco; 90 km/h s vypnutou funkcí Eco.
- DAF Infotainment System: Luxury Plus – obsahuje přídavný 10.1'
dotykový displej pro účely audiosystému a informačního a
zábavního systému, včetně navigace pro nákladní vozidla
prostřednictvím navigační aplikace DAF a weblinku. Do systému
je integrováno rádio FM/DAB/DAB+ a také funkce streamování
přes rozhraní USB a Bluetooth. Systém reproduktorů Luxury se
skládá z pěti reproduktorů: Dva basové reproduktory v panelech
dveří (jeden na každé straně), dva výškové reproduktory na Asloupcích
a širokopásmový reproduktor ve středu palubní desky.
- Standardní antény: Rádiové frekvence AM/FM/DAB/DAB+, 2x
celulární pro použití mobilní telefony, GNSS pro účely určování
polohy. Extra: Anténa pro CB.
- Adaptivní tempomat (ACC). Včetně funkce varování před nehodou
(FCW).
- Výkonnostní asistent řidiče (DPA). Interaktivní program na podporu
řidiče při dosahování nákladově efektivního stylu jízdy. Informace
DPA se zobrazují na 5palcovém plnobarevném displeji TFT na
přístrojové desce.
Bezpečnost a zabezpečení
- Systém varování při opuštění jízdního pruhu má zabránit
neúmyslnému vyjetí z jízdního pruhu v důsledku únavy nebo
rozptýlení řidiče a usnadnit jízdu za snížené viditelnosti.
- Zvukové znamení při couvání s deaktivačním spínačem.
- Základní imobilizér motoru.
- Hlavní spínač na podvozku.
Odpružení a nápravy
- Přední náprava typu 167N, s přesazením 20 mm. Odpružení s
parabolickými listovými pružinami včetně tlumičů a stabilizátoru.
Maximální zatížení 2× 8,0 t.
- Zatížení zadních pružin max. 21,0 t, zatížení brzdové soustavy 21,0 t.
- DvojitŤ pohánŤné zadnˇ tandemové nápravy typu HR1670T s redukcˇ
v náboji kola a lichobŤçnˇkovÇm pruçinovÇm odpruçenˇm.
Mechanické uzávŤrky prťbŤçné nápravy a mezinápravovÇch
diferenciálť. Maximálnˇ zatˇçenˇ skupiny 21.0 t.
- Přední listové odpružení, extra vysoké jízdní podmínky.
Ráfky a pneumatiky
- Přední náprava(-y): rozměr pneumatik 385/65R22,5, rozměr kola
22,5 x 11,75.
- Hnaná zadní náprava (nápravy): rozměr pneumatik 315/80R22,5,
rozměr kola 22,5 x 9,00.
- Dodavatel Goodyear.
- Ocelové disky kol, stříbrošedé.
- Ochranné kryty kol s otevřeným středem ve stříbrošedé barvě (RAL
9006).
- Přední nápravy: rozměr pneumatiky 385/65R22.5, Goodyear typ
OMTSHL, index zatížení 164/000, index rychlosti K, použití
Řízená náprava – provoz na silnici i v terénu. Štítek pneumatiky:
valivý odpor C – přilnavost na mokré vozovce B – hluk 73 dB(A),
kategorie B – 3PMSF – M+S – RFID.
- Hnané zadní nápravy: rozměr pneumatiky 315/80R22.5, Goodyear
typ OMTD, index zatížení 156/150, index rychlosti K, použití
Poháněná náprava – provoz na silnici i v terénu. Štítek
pneumatiky: valivý odpor D – přilnavost na mokré vozovce B –
hluk 75 dB (A), kategorie B.
- Pneumatiku pro náhradní kolo nelze použít.
Poháněcí soustava
- Motor MX-13, 6válcový naftový motor, s vícekrokovým točivým
momentem, 12,9 l. Výkon 355 kW (483 k) při 1600 ot./min.
Maximální točivý moment 2500 Nm při 900–1125 ot./min
- Emise výfukových plynů Euro 6.
- Eko. výkonnost: Nastavení strategie ovládání řazení vozidla je v
režimu Eco performance zaměřeno na spotřebu paliva a
ovladatelnost. Nastavení pro úsporu paliva, které se vybere
automaticky, lze dočasně vypnout stisknutím tlačítka Eco. Tím
se zvýší výkon vozidla.
- Vypnutí motoru z volnoběhu, po 5 minutách.
- Automatická převodovka TraXon, 12 stupňů.
- Automatická převodovka s rychloběhem TraXon 12TX2610, poměr
12,92–0,77, 12 rychlostí.
- Manévrovací režim pro maximální ovládání: v tomto režimu záběr
spojky vzrůstá postupně podle pohybu plynového pedálu. Tím je
dosaženo maximální ovladatelnosti.
- Software automatizované převodovky optimalizovaný pro standardní
dopravu. Verze ovládání převodovky Plný.
- Převodový poměr zadní nápravy 3,76.
- Poháněná zadní náprava s mechanickou uzávěrkou diferenciálu.
- Systém ASR (protiprokluzový systém) zabraňuje prokluzování
hnaných kol při akceleraci při rozjíždění a pomáhá udržovat stabilitu
vozidla na kritických površích vozovky.
Brzdový systém
- Motorová brzda MX. Hydraulicky ovládaná kompresní brzda
integrovaná ve skupině vahadla ventilu. Motorová brzda MX
Engine Brake funguje současně s výfukovou brzdou, čímž
přispívá k vysoké kombinované brzdné síle dostupné již od
nízkých otáček.
- Pneumatické ovládání parkovací brzdy.
- Pružinový brzd. válec na 2. nápr. zad. tand. nápr.
- Dvouválcový vzduchový kompresor s vyhřívanou sušičkou a
ekonomickým režimem.
- Kotoučové brzdy s vnitřním chlazením vpředu, zadní tandemová
náprava vybavená bubnovými brzdami. Dvouokruhová brzdová
vzduchová soustava s elektronickým systémem EBS.
Podvozek
- Rozvor 5,05 m / zadní převis 1,65m.
- Podélný nosník, výška 310 mm, tloušťka 7,0 mm. Vnitřní výztuha v
plné délce.
- Standardní umístění komponent podvozku.
- Vodorovné vyústění výfuku na straně jednotky DPF/SCR přes
výfukový difuzor.
- Vyústění výfuku vpravo.
- Jednotka EAS za druhou pşednˇ nápravou na pravé stranŤ podvozku;
vodorovná skşˇŕ akumulátoru a 45l nádrç kapaliny AdBlue(R) jsou
umˇstŤné na levé stranŤ.
- Vzduchojemy ocelové.
- 330 litrová hlinˇková palivová nádrç na levé stranŤ, vÇška 620
mm.
- Palivová nádrž na levé straně podvozku.
- Zadní ochrana proti podjetí
- Zástěrky v blatnících podle směrnice 91/226/EEC.
- Provizorní držák zadních svítilen.
- Zadní svítilna s žárovkami. Zadní světla SVÍTÍ, když je motor v chodu.
Tažné zařízení
- S typovou tabulkou související varianta s tažným zařízením do max.
povolené CHJS.
- Příčník se závěsným zařízením pro přívěs Rockinger: Hodnota D
200 kN, hodnota Dc 140 kN, hodnota V 90 kN, hodnota S 1000 kg.
- Vzduchová přípojka přívěsu se spojkou typu äpalmô.
- Elektrická přípojka přívěsu 24 V se dvěma 7kolíčkovými koncovkami.
Vozidla jsou taktéž vybavena přídavnou 7kolíkovou zásuvkou pro
připojení systému EBS přívěsu/návěsu.
Nástavby a přípravy pro
nástavby
- Analogové signály a výstrahy nástavby.
- Příprava pro spínače z poprodejního trhu, která poskytuje
Obecný aplikační konektor, poskytuje aplikační konektor v
podvozku (A212) a kabelový svazek mezi tímto aplikačním
konektorem a zadním modulem podvozku.
- Aplikační konektor na podvozku (A218). Rezervní kabeláž k
přístrojové desce a střešní konzole.
- Konektor přídavného osvětlení na podvozku.
- Volně ložené kabelové svazky s obrysovými světly typu LED.
- Rám podvozku připraven pro standardní aplikace.
- Rozmístění otvorů standardního připevnění nástavby.
Pohon pomocných zařízení
(PTO)
- První pomocný hřídel typu NH/4c na pravé straně předlohy
převodovky. Převodový poměr 27/30, přímý pohon čerpadla.
24V napájení - Alternátor 110 A, akumulátory 2 x 230 Ah.
CHV a CHJS
- S hmotností podvozku související technická max. CHV 35 000 kg.
- S tažným / závěsným zařízením související max. CHJS 80 000 kg.
- S hnací soust. souv. max. CHJS 60 000 kg, třída 3.
- Typový štítek standardní.
Podmínky provozu
- Aplikační třída 0 platí pro západní Evropu, s výjimkou Spojeného
království a Irska.
- Standardní úroveň hlučnosti.
- Izolace kabiny je vhodná pro mírné klimatické podmínky (s počasím
zůstávajícím v přijatelných mezích).
- Maximální okolní teplota 38 stupňů.
- Vyhřívaný předřazený palivový filtr.
- Podtlakové sání vzduchu vysoké.
- Kryt pod chladičem, aby ventilátor chladiče nefoukal prach do
prostoru.
Servis a údržba
- Záruka Plus – Vozidlo, postará se po dobu 2 let o celé vozidlo jak
bylo dodáno výrobcem OEM (s výjimkou skutečně opotřebených
součástí), bez omezení kilometrů a se zárukou 1 rok na poruchu.
- Servis ITS.
- Standardní interval servisu.
Dodání vozidla
- Schválení vozidla jako celku (WVTA).
- Standard sada nářadí se skládá z těchto položek: 750mm
ovládací páka, 30/32mm klíč na matice kola, 30mm nástrčkový
klíč, přibližně 800 mm dlouhá torzní trubka, 24/27mm stranový
klíč, hvězdicový klíč T20 a T30/T45 a spojka pro tažné zařízení s
otočným čepem.


Nástavba - typ: Třístranná sklápěcí nástavba VS Mont s hydraulickou bočnicí
Nástavba - popis:

Rozměry : 5,50 x 2,37 x 1,0 m, objem 13,0 m³
Materiál : podlaha HB 450 - 6 mm, bočnice a zadní čelo HB 450 - 4 mm,
pření čelo ocel Strenx S700 MC - 4 mm
Provedení : hydraulická levá bočnice vcelku, pravá bočnice a zadní čelo pendl,
ZČ s odsypnou lištou a aretací, rezerva na předním čele nástavby,
Ostatní : Hliníkové blatníky, boční zábrany, plastová skříňka na nářadí
Dvouokruhový hydraulický vývod na vlek – bez ovládání hydraulické bočnice
Zaplachtování na stranu – nehořlavá plachta, ovládání klikou ze země
Barva nástavby a plachty stříbrná RAL 9006 - nebo dle požadavku
Orientační užitečné zatížení na silnici ………… 17,3 t


Další výbava:

Foto:

V případě zájmu či potřeby bližších informací nás kontaktujte

Vaši prodejci:

Pospíšil Robin
Prodejce použitých vozidel
Mobil: +420 724 558 181
e-mail: r.pospisil@trucktrade.cz
Hrabal Milan
Prodejce použitých vozidel
Mobil: +420 606 712 734
e-mail: m.hrabal@trucktrade.cz

Kontaktujte TRUCK TRADE

DAF logo on dealer building

Chcete vědět víc? Pro prodejce DAF bude potěšením vám sdělit vše, co chcete vědět o produktech a službách společnosti DAF.

Kontaktní formulář