Podvozek

Podvozek je výsledkem zcela nového vývoje. Díky nízké pohotovostní hmotnosti nabízí vysoké užitné zatížení. Vysoká tuhost zajišťuje vynikající jízdní vlastnosti. Součásti jsou chytře rozmístěné s ohledem na co nejvyšší hospodárnost. Perfektní základ, na kterém se dá stavět.

Pevný a lehký

Zcela nový rám podvozku nového modelu XF

Přední část podvozku umožňuje dostupnost prostoru pro mimořádně široké chlazení motoru. Chladič je také chráněn pevným nosníkem přední ochrany proti podjetí. Pevná a tuhá přední část podvozku zajišťuje přesné vlastnosti řízení.

Nejenže nové odpružení zadní nápravy s konstrukcí Stabilink snižuje pohotovostní hmotnost, ale zajišťuje také vylepšené vlastnosti řízení. Nápravy, odpružení náprav a řízení jsou zcela nově navržené za účelem snížení pohotovostní hmotnosti a vylepšení výkonnosti.

Uspořádání podvozku

Zcela nové uspořádání podvozku

Klíčovým cílem společnosti DAF bylo vytvoření co největšího prostoru na podvozku. Navzdory přítomnosti jednotky EAS (systém dodatečné úpravy výfukových plynů), jehož součástí je katalyzátor SCR a filtr pevných částic sloužící pro čištění výfukových plynů, bylo naším cílem vyvinout palivové nádrže o celkovém objemu 1 500 litrů usazené na rozvoru o délce 3,80 metru, a zajistit dostatek prostoru pro čerpadlové agregáty, hydraulické nádrže a skříňky na nářadí. Z tohoto důvodu jsou baterie umístěny v zadní části podvozku a standardní 90litrová nádrž AdBlue (nebo volitelně 140litrová) má nyní své místo pod kabinou. Nádrž lze jednoduše plnit zpoza zadní části kabiny.

Kontaktujte TRUCK TRADE

DAF logo on dealer building

Chcete vědět víc? Pro prodejce DAF bude potěšením vám sdělit vše, co chcete vědět o produktech a službách společnosti DAF.

Kontaktní formulář

Sdílet tuto stránku

Zveme vás ke sdílení naší stránky.